تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت: بودجه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزایش یافت

به گزارش ایرنا، مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه شنبه به نقل از محمد باقر نوبخت نوشت: سرعت اجرای این سند مهم آنگونه که مطلوب نظام باشد، نیست و باید این روند تسریع شود.
وی افزود: در حال حاضر طرح رتبه بندی معلمان براساس این سند در حال اجراست.
سخنگوی دولت گفت: از سال 1392 تا 1395 بودجه وزارت آموزش و پرورش بیش از دو برابر افزایش یافته و از 14 هزار میلیارد تومان در سال 1392 به بیش از 31 هزار میلیارد تومان در سال 1395 رسیده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به بودجه پژوهش کشور نیز اشاره کرد و افزود:‌ خوشبختانه بودجه پژوهشی کشور افزایش یافته و در حال حاضر حدود 9 هزار میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته است.
فراهنگ**1540**1823
دریافت: حمید بحرینیان* انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت: بودجه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..