تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی ۱۹۱ تن مواد غذایی فاسد از اول ماه رمضان/ ۸۵۰ اغذیه فروشی تعطیل شدند

معدوم سازی ۱۹۱ تن مواد غذایی فاسد از اول ماه رمضان/ ۸۵۰ اغذیه فروشی تعطیل شدندبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا غلامی مسئول برنامه سلامت رمضان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۹۹ هزار و ۴۳۸ مورد بازرسی از اغذیه‌فروشی‌ها، آش و حلیم فروشی‌ها و مراکز تهیه و توزیع زولبیا و شیرینی سنتی انجام شده است.

وی افزود: ۳۵ هزار و ۱۰۳ مورد از این بازدید‌ها از مراکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه و قنادی‌ها، ۱۰ هزار و ۹۰۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع آش و حلیم، ۱۵۳ هزار و ۴۲۸ مورد بازرسی از سایر مراکز حساس فروش مواد غذایی و هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی مشترک با ماموران دامپزشکی انجام شده است.

غلامی گفت: در این بازدید‌ها هشت هزار و ۸۱۶ مورد نمونه‌گیری از مواد غذایی و ۱۴ هزار و ۹۸۵ مورد نمونه‌گیری میکروبی انجام شد و ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و بهداشتی کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها همچنین ۴۳ هزار و ۵۲ مورد نمونه‌برداری و سنجش کهنگی روغن، نمک و آلودگی سطوح و تجهیزات نیز انجام شد و ۱۶۹ هزار و ۶۷۵ مورد نیز سنجش کلر آزاد در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد.

مسئول برنامه سلامت رمضان وزارت بهداشت ادامه داد: به دنبال این بازرسی‌ها هزار و ۵۴۲ مرکز غیر بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و ۸۵۰ مرکز دیگر که تخلفات جدی تری داشتند، تعطیل شدند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی ۱۹۱ تن مواد غذایی فاسد از اول ماه رمضان/ ۸۵۰ اغذیه فروشی تعطیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..