تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسواک زدن برای جلوگیری از آرتروز

به گزارش افکارنیوز،

آیا مسواک زدن می تواند از بروز آرتروز جلوگیری کند؟ حتما قدری از جواب این مساله تعجب می کنید و به نظرتان بی ارتباط می آید؛ولی واقعیت این است که مسواک زدن یکی از مؤثرترین راه ها برای جلوگیری از ابتلا به آرتروز است. آرتروز یکی از شایع ترین و در عین حال دردآورترین بیماری های زندگی امروز است که هم چنان راهی قطعی برای درمان آن وجود ندارد، بیماری که می تواند همه روند زندگی را مختل کند.

بنا بر نتایج به دست آمده از تحقیقات دانشمندان، آنچه که موجب عفونت در لثه می شود یکی از عوامل مهم در تحلیل رفتن استخوان ها است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تهدید می کند.

بر این اساس، احتمال ابتلا به آرتروز رابطه مسقیمی با وضعیت بهداشت دهان و دندان دارد. در اصل، برخی عفونت های موجب تولید نوعی پروتئین در بدن می -شوند که سیستم ایمنی بدن را مختل می کند. چنین اتفاقی برای افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به آرتروز هستند با سرعت و شتابی چندین برابر نمود پیدا می کند؛

چراکه سیستم تنظیم پروتئین در بدن این دسته دچار مشکل می شود و انباشت پروتئین و تورم در استخوان هایشان بیش از دیگران اتفاق می افتد.

با این وجود، به واسطه یک راهکار ساده ولی با اهمیت یعنی مسواک زدن تا حد بسیاری می توان مانع از شکل گیری یا حتی تشدید این بیماری شد. مسواک با از بین بردن بسیاری از میکروب های دهان و دندان راه ابتلا به بیماری هایی هم چون آرتروز را سد می کند. بنابراین، اگر می خواهید در آینده به دردهای استخوانی دچار نشوید بهداشت دندان ها را حتما جدی بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسواک زدن برای جلوگیری از آرتروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..