تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد امام زمان (عج)، مهمترین تکلیف شب های قدر است

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهمترین تکلیف شب های قدریاد امام زمان(عج)استحجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص یادامام زمان(عج)درشب های قدرگفت:یاد امام زمان(عج) یکی از مهمترین تکالیف شب زنده داران در شب های قدر بوده و باید توجه ویژ‌ه‌ای به ذات مبارک حضرت بقیه الله داشت.

وی ادامه داد: در لیالی قدر زمانی که به یاد امام زمان(عج) هستیم حال خودمان تغییر خواهد کرد و ارتباط حضرت با لیالی قدر همان است که حقیقت قرآن به پیامبر نازل شد. هر سال همان گونه قرآن در لیالی قدر به قلب مبارک امام زمان(عج) نازل می‌شود لذا خداوند در قرآن می‌فرماید نزول قرآن همیشگی بوده و  مقطعی و سطحی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی عنوان کرد: در لیالی قدر پرونده شیعیان و ارادتمند حضرت به دست امام زمان(عج) ارائه می‌شود و امام زمان (عج)دعا می‌فرمایند که سرنوشت شیعیان ختم به خیر شود و اگر مشکلی داشته باشند حضرت در پیشگاه خداوند واسطه فیض می شوند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد امام زمان (عج)، مهمترین تکلیف شب های قدر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..