تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازپخش شایعات علیه بانک پارسیان ناجوانمردی است

به گزارش افکارنیوز،

مهدی پازوکی با بیان اینکه موسسات غیرمجاز به قصد کلاه برداری فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: اعضای هیات مدیره این موسسات باید مورد محاکمه قرار گیرند تا دیگر آدرس اشتباه ندهند.

پازوکی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی اعلام کرد که مردم به موسساتی که مجوز بانک مرکزی را ندارند، اعتماد نکنند، ادامه داد: بانک مرکزی در 3 سال گذشته سعی کرد تا حقوق مردم ضایع نشود و نظمی در این زمینه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: این موسسات در مقابل بانک‌های مجاز سودهای کلان بابت سپرده‌های مردم ارائه می‌دادند که خود نشان دهنده عدم باز پرداخت پول بود.

این کارشناس مسائل پولی و مالی معتقد است که اعضا هیات مدیره این موسسات باعث بی‌ثباتی و اختلال در نظام پولی کشور شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه موسسات اینچنینی ربا پرداخت می‌کردند، تصریح کرد: این موسسات بالاتر از نرخ فزاینده تورم سود به سپرده‌های مردم می‌دادند، پس کسانی که پول خود را با این شرایط به موسسات سپردند باید این مشکلات را بپذیرند.

پازوکی تاکید کرد: بانک مرکزی نباید برای حداقل 10 سال آینده به هیچ موسسه‌ای مجوز دهد.

او درباره انتشار فیلم های قدیمی اعتراض سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج در نزدیکی انتخابات گفت: بانک پارسیان تنها بانک عامل بوده و به سپرده‌گذاران کمک و مشکل را حل کرده است و این رفتار ناجوانمردی است.

این کارشناس مسائل پولی و مالی با بیان اینکه بسیاری از این موسسات تحت عنوان تعاونی وارد سیستم پولی کشور شده‌اند، افزود: یکی از اهداف دولت آقای روحانی ایجاد انضباط در نظام پولی و مالی کشور و همچنین عدم ارائه مجوز به موسسات غیرمتشکل پولی بوده است.

وی در راستای نظرهای غیرکارشناسی برخی افراد درباره ورشکستگی بانک‌ها تاکید کرد: این حرف‌ها تبلیغات منفی علیه دولت است. درست است که بانک‌ها دچار مشکلاتی هستند اما اعلام دروغین ورشکستگی بانک‌ها تنها به این مشکلات دامن می‌زند.

پازوکی ادامه داد: خبرگزاری‌هایی که مخالف ربا بودند اکنون از این موسسات دفاع می‌کنند و این تنها به دلیل مخالفت با دولت است.

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا تعدد بانک‌ها به اندازه ایران نیست، افزود: تعداد بانک‌های ایران هیچ نسبتی با تولید ناخالص داخلی کشور ندارد و این نشان از ازدیاد بانک‌ها دارد.

این کارشناس مسائل پولی و مالی در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی کار خود را به درستی انجام می‌دهد و مواردی از قبیل ورشکستگی بانک‌ها و پخش فیلم‌های قدیمی اعتراض‌ها تنها جوسازی عده‌ای خالف است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازپخش شایعات علیه بانک پارسیان ناجوانمردی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..