تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت مالیاتی فرش را حذف نکنید

به گزارش افکارنیوز،

 حمید کارگر با اشاره به لحاظ نشدن معافیت  مالیاتی فرش دستباف در لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: پیش از این فرش دستباف در فهرست کالاهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده قرار نداشت و از معافیت برخوردار بود. این مساله در ردیف 13 از ماده 12 در فصل دوم قانون فعلی تصریح شده است.

وی ادامه داد: در لایحه ای که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، این معافیت حذف شده که می تواند پیامدهای زیانباری برای این هنر- صنعت ملی و داخلی کشورمان داشته باشد.

رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به ارزش ها و ویژگیهای فرش دستباف در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می رود در تصویب نهایی قانون مالیات بر ارزش افزوده با نگاه حمایتی به هنر- صنعت فرش دستباف، ضمن تاکید بر معافیت فرش دستباف از مالیات بر ارزش افزوده، یاور این هنر- صنعت در شرایط اقتصادی کنونی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت مالیاتی فرش را حذف نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..