تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌آوری ۶۴ امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از جمع‌آوری 64 امضا از نمایندگان مجلس برای طرح سوال از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور درباره عملکرد دولت و بانک مرکزی در قبال موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

ابطحی با اشاره به اینکه مجلس طبق قانون نمی‌تواند رئیس کل بانک مرکزی را مورد سوال قرار دهد، گفت: با افزایش تعداد امضاها در روزهای آینده و رسیدن آن به 76 امضا، وکلای ملت، رئیس‌جمهور را به مجلس فرا خوانده و از وی بابت عملکرد دولت و بانک مرکزی در زمینه نابسامانی مؤسسات مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و فرشتگان و از جمله اعتراضات و نارضایتی‌های مردم به پاسخگو نبودن مسئولان در قبال مطالبات و سپرده‌هایشان سوال خواهند کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4S8A56



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌آوری ۶۴ امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..