تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاضی‌پور به طور مشروط از پاسخ وزیر کشور قانع شد

به گزارش افکارنیوز،

 نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 23 خرداد ماه) از پاسخ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره اینکه چرا استانداری و دادگستری خراسان‌رضوی و دولت در پرونده پدیده به صورت غیرکارشناسی وارد شده‌اند؟ به طور مشروط  قانع شد.

پزشکیان نائب رئیس مجلس که اداره جلسه امروز را بر عهده داشت، از قاضی‌پور پرسید که آیا از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شده است یا خیر، که این نماینده مجلس گفت: در صورتی که وزیر کشور قول دهد موضوع را تا احقاق حقوق مردم ادامه دهد قانع می‌شوم.

پزشکیان این مطلب را از رحمانی فضلی پرسید و از سوی وزیر کشور اعلام کرد که قول می‌دهد در چهارچوب وظایف خود و با تمام توان موضوع سوال را مورد پیگیری قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاضی‌پور به طور مشروط از پاسخ وزیر کشور قانع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..