تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی در روز قدس و عیدفطر

به گزارش افکارنیوز،

مازیار حسینی در جلسه هماهنگی مدیران حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر از آمادگی کامل مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.

در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل شرکت مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، رئیس پلیس راهور ناجا و مدیران اجرایی حوزه حمل و نقل عمومی به ارائه گزارش در خصوص اقدامات، مسئولیت ها و برنامه های پیش رو در جهت برگزار شکوهمند مراسم روز قدس و نماز عید فطر پرداختند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر خدمات رایگان مترو در شب های قدر از ساعت 24 تا 4 صبح کلیه خطوط مترو در روز قدس و روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

حسینی در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت به صورت شبانه روزی و با دپوی ناوگان ظرفیت مناسب جهت جابه جایی شهروندان از میادین و مساجد اصلی شهر تهران را به صورت رایگان به محل برگزاری نماز جمعه روز قدس و عید سعید فطر فراهم می کند.

معاون شهردار تهران همچنین تاکید کرد: کلیه مناطق شهرداری تهران، شبکه حمل و نقل عمومی و پلیس راهور ناجا باید با هماهنگی میدانی و عملیاتی سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی ارزشمند ایفا کرده تا رضایت شهروندان را شاهد باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی در روز قدس و عیدفطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..