تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«یک شعر بی‌طاقت» با صدای افسانه شعبان‌نژاد منتشر شد

یک شعر بی‌طاقت

مجموعه‌ای از شعرهای افسانه شعبان‌نژاد با صدای این نویسنده و شاعر، در قالب آلبومی به نام «یک شعر بی طاقت» از سوی واحد موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون، این لوح فشرده شامل ۲۱ قطعه شعر برای نوجوانان و شامل آثار متفاوتی از این هنرمند است.

بر همین اساس، منتخبی از موسیقی‌های کانون نیز زینت‌بخش شعرخوانی سراینده این اثر شده‌اند تا آثاری مانند تور، پل، راز، راه، خواب، ناودان، سار، سیب، مزرعه، زاغ، باغ، پنجره و ... رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرند.

پیش‌تر این شعرها در قالب کتابی به نام «یک شعر بی‌طاقت» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

انتخاب موسیقی و صدابرداری این اثر را چنگیز صیاد و موسیقی تنبور را علی‌اکبر مرادی برعهده داشته‌اند. تصویرگری و طراحی روی جلد این لوح فشرده را نیز ملیحه سلطانی و عکاسی آن را احسان نقابت انجام داده‌اند.

مدت زمان این آلبوم ۳۰ دقیقه است و در شمارگان پنج‌هزار نسخه و به قیمت  هشت‌هزار تومان در اختیار کتاب‌فروشی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام

banner468




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««یک شعر بی‌طاقت» با صدای افسانه شعبان‌نژاد منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..