تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت عملیات ارتش عراق در غرب موصل

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی در نینوا اعلام کرد که ارتش عراق بعد از آزادسازی الزنجیلی تمرکز خود را روی محله الشفاء گذاشته است. این در حالی است که اخباری هم درباره نزدیک شدن نیروها به مسجد النوری منتشر شده که ارتش عراق آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، شاکر جودت، رئیس پلیس فدرال عراق روز گذشته اعلام کرد که یگان‌های پلیس فدرال ماموریت جنگی خود را در الزنجیلی کامل کرده و پرچم عراق را روی ساختمان‌های آن برافراشتند و همچنین نیروهای پلیس برای آزادسازی بیمارستان الشفاء و آزادسازی محله الشفاء‌ در تلاش هستند.

جودت تصریح کرد که نبرد بر اساس تاکتیک‌های میدانی تعریف شده پیش می‌رود.

امروز سه شنبه نیروهای هوایی عراق مخفیگاه‌های داعش را در این محله هدف گرفتند. درحال حاضر درگیری‌ها در اطراف بیمارستان الشفاء در این محله در جریان است.

محله الشفاء، باب سنجار و منطقه قدیم موصل سه محله‌ای هستند که باید آزاد شوند تا لوث وجود داعش از غرب موصل پاک شود.

در همین حال، عبدالرحمان الخزعلی، مسئول رسانه‌ای نیروهای پلیس فدرال عراق در مصاحبه با الشرق الاوسط گفت: نیروهای ما چند متر از مسجد النوری از محور جنوبی آن فاصله دارند اما نبرد یورش به منطقه قدیمی هنوز آغاز نشده و نیروهای عراقی در حال حاضر روی عملیات محله الشفاء تمرکز دارند. پس از آن آزادسازی باب سنجار را آغاز می‌کنند و سپس نبرد آزادسازی منطقه قدیمی آغاز می‌شود.

در این راستا فرماندهی عملیات مشترک اخبار منتشر شده در مورد پیشروی نیروهای پلیس فدرال در اطراف مناره الحدباء در منطقه قدیمی موصل را تکذیب کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت عملیات ارتش عراق در غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..