تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری افسر سابق ارتش صهیونیستی درباره جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان

یک افسر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بارها دست به کارها و اقداماتی غیرانسانی علیه فلسطینیان زده است.

به گزارش ایسنا، "یهودا شائول" موسس و بنیانگذار سازمان اسرائیلی "شکست سکوت" که شمار زیادی از نظامیان و افسران اسرائیلی مخالف اشغال سرزمین‌های فلسطینی در آن عضویت دارند، اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بارها برای مطیع کردن فلسطینیان راهکارهای مختلفی را در پیش گرفته و از این طریق ترس و وحشت را در میان فلسطینیان ایجاد کرده است.

او تصریح کرد که ارتش بارها از فلسطینیان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

این افسر صهیونیستی به منظور سلب مشروعیت از رژیم صهیونیستی در سرتاسر جهان این مصاحبه را انجام داده است.

شائول دوران خدمت نظامی‌اش را به مدت ۳ سال در الخلیل سپری کرده است و اکنون ریاست سازمان "شکست سکوت" را برعهده دارد.

وی می‌گوید که در جریان بازداشت فلسطینیان، ارتش بارها از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کرد و اینگونه طرح‌ریزی کرده بود که فلسطینیان تحت تعقیب را وادار به تیراندازی کند تا فلسطینیانی که از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده شده بود، هدف قرار گیرند.

"یهودا شائول" خاطرنشان کرد که نظامیان اسرائیلی اقدام به شلیک گاز اشک‌آور می‌کردند و ایست بازرسی‌هایی را نیز صرفا با هدف تحقیر و توهین به فلسطینیان ایجاد می‌کردند.

شایان ذکر است که چند هفته پیش در جریان سفر وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی اختلاف و تنش شدید میان او و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ایجاد شد.

دلیل این اختلاف آن بود که وزیر خارجه آلمان قبل از دیدار با نتانیاهو با دو موسسه حقوقی صهیونیستی غیردولتی "شکست سکوت" و "بیت سیلم" دیدار کرده بود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری افسر سابق ارتش صهیونیستی درباره جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..