تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موگرینی: اتحادیه اروپا تداوم توافق هسته‌ای را تضمین می‌کند/ آمریکا تصمیم عاقلانه‌ای خواهد گرفت

موگرینی: اتحادیه اروپا تداوم توافق هسته‌ای را تضمین می‌کند/ آمریکا تصمیم عاقلانه‌ای خواهد گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «فدریکا موگرینی» روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری خود در «اسلو» گفته است که در هر صورت اتحادیه اروپا تداوم توافق هسته‌ای با ایران را تضمین می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مطمئن هستم علیرغم اعتراضاتی که دولت آمریکا به توافق هسته‌ای دارد به این توافق پایبند خواهد ماند.

موگرینی گفت: اطمینان دارم که بازنگری‌های آمریکا به تصمیم عاقلانه ختم خواهد شد که همان تداوم توافق هسته‌ای است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در هر صورت اتحادیهاروپا تداوم توافق هسته‌ای را تضمین می‌کند، ما به آن پایبند هستیم و به تعامل خود با ایران در این راستا ادامه خواهیم داد.

banner468




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موگرینی: اتحادیه اروپا تداوم توافق هسته‌ای را تضمین می‌کند/ آمریکا تصمیم عاقلانه‌ای خواهد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..