تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه قطر: روابط قطر با ایران دلیل قطع روابط عربستان و امارات با ما نیست

وزیر خارجه قطر گفت که همکاری قطر با ایران بیشتر از همکاری دیگر کشورهای عربی با ایران نیست.

روز نو :

وزیر خارجه قطر گفت که همکاری قطر با ایران بیشتر از همکاری دیگر کشورهای عربی با ایران نیست. 

به گزارش روز نو، محمدبن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر گفت: همکاری کشور ما با ایران بیشتر و قوی‌تر از همکاری دیگر کشورهای عربی با ایران نیست و همکاری قطر همانند همکاری دیگر کشورهاست. امارات دومین شریک تجاری ایران به شمار می رود. 

وی در مورد میانجی‌گری کویت گفت: برخی کشورهای اروپایی و آمریکا از میانجیگری کویت برای حل بحران میان کشورهای خلیج‌فارس حمایت کرده‌اند. 

محمدبن عبدالرحمان همچنین گفت: اظهارات و اتهامات سه کشور عربی یعنی عربستان، امارات و بحرین در مورد ما متناقض هستند و قطر حق دارد که از این کشورها بخواهد که اظهاراتشان را ثابت کنند. 

وی افزود: روابط قطر با ایران دلیل قطع روابط کشورهای عربی مانند عربستان و امارات با ما نیست. 

به گزارش ایسنا، در پی انتشار اخباری منسوب به تمیم بن حمد، امیر قطر در رسانه‌های عربی برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان، امارات، مصر و بحرین این کشور را حامی تروریسم خواندند و روابط دیپلماتیک خود را با آن قطع کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه قطر: روابط قطر با ایران دلیل قطع روابط عربستان و امارات با ما نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..