تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيام تبريك دكتر جهانگيري به مناسبت راهيابي تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني/ معاون اول رييس جمهور: صعود ايران به جام جهاني موجي از شور و شعف در ميان هموطنان عزيزمان را موجب شد

معاون اول رييس جمهور در پيامي صعود مقتدرانه تيم ملي فوتبال كشورمان به جام جهاني ٢٠١٨ روسيه رو تبريك گفت.

متن پيام دكتر اسحاق جهانگيري به شرح زير است:
صعود مقتدرانه تيم ملي فوتبال كشورمان به جام جهاني 2018 روسيه برای من که از نزدیک شاهد هنرنمايي و افتخار آفرینی بازیکنان عزيز تیم ملی در برابر تيم ملي ازبكستان بودم، بسیار شیرین و لذت بخش است.
این پیروزی غرورآفرين که موجي از شور و شعف در ميان هموطنان عزيزمان را موجب شد، به آحاد ملت بزرگ و سربلند ايران، بازيكنان با غيرت تيم ملي، دست اندركاران، مربيان و كادر فني به ويژه آقاي كي روش سر مربي تواناي تيم ملي، جامعه ورزش كشور و همه دوستداران ورزش فوتبال كشور صميمانه تبريك مي گويم و از خداوند بزرگ توفيق همگان را در كسب موفقيت هاي بيشتر مسآلت دارم.
اسحاق جهانگيري
معاون اول رئيس جمهور

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيام تبريك دكتر جهانگيري به مناسبت راهيابي تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني/ معاون اول رييس جمهور: صعود ايران به جام جهاني موجي از شور و شعف در ميان هموطنان عزيزمان را موجب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..