تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرساعت کارنمایشگاه قرآن درشب‌های قدر

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با توجه به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مصلای امام خمینی(ره) در روزهای ٢٣، ۲۵ و ٢٧ خردادماه در ساعت ٢٢ پایان می‌یابد.

به گزارش بولتن نیوز، هم‌زمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، تغییراتی در ساختار غرفه‌های بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ایجاد شده، به طوریکه بخشی از غرفه‌های نهادهای غیر دولتی به کار خود پایان داده‌اند و برخی دیگر در بخش دیگری از نمایشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این تغییرات نه تنها در جانمایی غرفه‌ها، بلکه در ساعت فعالیت نمایشگاه نیز وجود دارد، به طوریکه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن در شب‌های قدر تا ساعت ٢٢ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

پیرو برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مصلای امام خمینی (ره) در روزهای ٢٣، ٢٥ و ٢٧ خردادماه، نمایشگاه در ساعت ٢٢ پایان می پذیرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرساعت کارنمایشگاه قرآن درشب‌های قدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..