تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«داستان خرس های پاندا»روی صحنه می‌رود

نمایش «داستان خرس های پاندا» با طراحی و کارگردانی شیوا اردوئی و به تهیه کنندگی مسعود سید هاشمی تیر ماه۹۶ در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش بولتن نیوز از روابط عمومی نمایش، شیوا اردوئی چهارمین تجربه کارگردانی خود را پس از به صحنه بردن نمایش اسپانیایی اثر یاسمینا رضا (در سال ۹۳ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران) و ۲ نمایش از آثار دیوید آیوز و وودی آلن به زبان انگلیسی، این بار نمایش داستان خرس های پاندا اثر بینظیری از نویسنده معاصر ماتئی ویسنی یک را به ترجمه تینوش نظم جو روی صحنه می برد. 

«داستان خرس های پاندا»روی صحنه می‌رود

داستان خرس های پاندا در اوایل دهه هشتاد برای اولین بار توسط تینوش نظم جو درایران به صحنه رفت. بی شک قصه ی این نمایشنامه قصه ای برای تمامی فصول و جذاب در نگاه افراد مختلف با طرز تفکر مختلف خواهد بود.

در این نمایش  رضا مولائی و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگر با اردوئی همکاری خواهند کرد و مهیار طهماسبی از گروه «پالت» انتخاب موسیقی این نمایش را برعهده دارد.

سایر عوامل گروه عبارتند از: طراح و کارگردان: شیوا اردوئی، تهیه کننده: مسعود هاشمی، نویسنده: ماتئی ویسنی یک، مترجم: تینوش نظم جو، بازیگران: رضا مولائی و سهیلا گلستاتی، طراح لباس: شیوا اردوئی، موسیقی: مهیار طهماسبی، طراح پوستر و بروشور: آیدین قشلاقی، مشاورپروژه: رضا مولائی، مدیر تولید: فرشاد هاشمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شهرزاد دریازاده، مدیر صحنه: احمد عالی شاه، روابط عمومی و مدیر تبلیغات: علی ژیان، گرافیست جارچی: سجاد حسینی، تبلیغات مجازی: گروه جارچی، عکاس: فرهاد جاوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««داستان خرس های پاندا»روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..