تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت هنرمندان از 20 کشور جهان در جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریكایی

گروه هنر: هنرمندانی از 20 کشور جهان با ارسال آثار خود در جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریكایی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، استقبال از دو بخش كاریكاتور و پوستر جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریكایی كه به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود از سوی هنرمندان خارجی بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است.

در این دوره كه برای نخستین‌بار این دو گرایش به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود و فراخوان آن به شکل محدودی ارائه شده است، شاهد شرکت آثاری از هنرمندان 20 کشور جهان هستیم و همچنان نیز دریافت آثار در بخش بین‌الملل ادامه دارد.

این استقبال در حالی است که بخش بین‌الملل جشنواره غیر رقابتی بوده و آثار برگزیده در نمایشگاه ویژه‌ای به نمایش درخواهند آمد و این میزان از مشارکت نشان‌دهنده آن است که حقوق بشر آمریکایی یک موضوع فراگیر جهانی است و ظرفیت هنری بسیار قابل توجهی در کشورهای مختلف برای پوشش این موضوع و روشنگری در این زمینه وجود دارد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه و نمایشگاه آثار این جشنواره، هفته دوم تیرماه و در ایام گرامیداشت هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت هنرمندان از 20 کشور جهان در جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریكایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..