تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس FBI به 35 سال حبس محکوم می‌شود

به گزارش مشرق، یکی از مقامات سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفته است: «جیمز کومی با اذعان به این مطلب در جلسه استماع خود که به طور عمدی مکالمات محرمانه خود با ترامپ را افشا کرده است می‌تواند محکوم به بیش از 35 سال حبس شود.

«ویلیام بینی»، تحلیلگر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر حال حاضر آمریکا، در سخنان خود درباره استماع هفته گذشته جیمز کومی در کمیته اطلاعاتی سنا که در آن به افشای صحبت‌های محرمانه خود با ترامپ اذعان کرده، گفته است: افشا کنندگان اطلاعات محرمانه به 5 تا 35 سال حبس محکوم می‌شوند.

ویلیام بینی که بعد از 36 سال حضور در آژانس امنیت ملی آمریکا سال 2001 بازنشست شده است، گفت: جیمز کومی در جلسه استماع خود در برابر کمیته اطلاعات سنا در شفاف‌سازی این اتهام که ترامپ از وی اقدام غیرقانونی را درخواست کرده است ناتوان بود.

این تحلیلگر کهنه‌کار آمریکایی افزود: من هیچ کلامی از کومی مبنی بر این مطلب که ترامپ اقدام اشتباهی انجام داده است را نشنیدم اما  گذشته کومی لیستی طولانی از اقدامات نادرست و کارهایی را آشکار می‌سازد که وی می‌تواند به خاطر آنها تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس FBI به 35 سال حبس محکوم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..