تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین خودروهای H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد+عکس

نخستین خودروهای H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد+عکس

رکنا اقتصادی: طراحی برلیانس سری H200توسط شرکت فارینای ایتالیا انجام گرفته و این خودرو در دو مدل H220 و H23 تولید و به بازار Store عرضه شده است.

نخستین خودروهای H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد (+عکس)

این خودرو که محصول شرکت برلیانس چین است مجهز به گیربکس 6 سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD

می باشد که برای اولین بار توسط شرکت پارس خودرو به بازار ایران عرضه شده است

در این مراسم ناصر آقا محمدی-مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تمامی محصولات پارس خودرو داری سه ستاره کیفی به بالا هستند گفت: از مشخصات شرکت و پرسنل پارس خودرو تعهد به کیفیت است که امیدواریم با عرضه این خودرو به بازار بتوانیم بار دیگر شهرت خود به کیفیت را اثبات کنیم.

وی در خصوص قیمت این خودرو تصریح کرد: برلیانس H200 با قیمتی زیر 40میلیون تومان به بازار عرضه شده و به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزء محصولات منحصر به فرد در بازار داخل است.

نخستین خودروهای H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد (+عکس)

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تلاش جدی پارس خودرو برای صادرات این محصول افزود: اخیرا از این خودرو به بازار لبنان صادرات داشته ایم و در کشور الجزایر و عراق نیز به صورت جدی فعال هستیم تا این خودرو به این دو کشور نیز عرضه شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون چندمدل ازخودرو برلیانس در پارس خودرو تولید شده و محصول آینده این شرکت گفت:درحال حاضر از محصولات برلیانس دومدل H200 و H300 این خودرو ها در پارس خودرو تولید می شود و بزودی خودرو C3نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس 6 AMT سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های این خودروها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

راهکارهای درمان اسکار بدون مواد شیمیایی

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین خودروهای H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..