تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب 

فریبا متخصص را معمولا با نقش مادران نگرانی می‌بینیم که مدام با خراب کاری هاي فرزندان جوان خود روبرو میشوند و حرص میخورند. فریبا متخصص «زاده 1 مرداد 1340 در بروجرد» می باشد

 نام و نام خانوادگی فریبا متخصص اساس فعالیت    سینما و تلویزیون و رادیو تولد مرداد 1340 – بروجرد ملیت      ایرانی پیشه  بازیگر و گوینده سال‌هاي فعالیت      1360 تاکنون

فریبا متخصص «زاده 1 مرداد 1340 در بروجرد» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی هست. وی در رادیو نیز بعنوان گوینده نمایش‌هاي رادیویی و دوبلور فعالیت می کند.

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. وی ۵ خواهر و برادر و یک پسر دارد به نام پوریا پوربهرامی که در اساس بازیگری فعالیت دارد. او در کارهایی مثل در چشم باد به‌همراه مادر خود بازی کرد. فریبا کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌هاي ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. وی در سال ۱۳۷۰ پیروز به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شد.

فریبا متخصص از جمله بازیگران چشم سبز سینمای کشور ایران بود که هیچ گاه به سمت ستاره بودن نرفت و از تیتر یک بودن و در کانون خبرها قرار گرفتن دوری کرد. شاید به همین علت بود که با هوشمندی توانست انواع و اقسام نقش ها را بازی کند و برخلاف خیلی از هم نسلانش که این روزها منزل نشین میباشند، همچنان در قاب نقره اي، قاب کوچک و پرده نمایش پر کار و اثرگذار هست.
بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

فریبا متخصص فارغ التحصیل جامعه شناسی هست و فعالیت هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد

بازیگر متین و محجوبی که سوای توانایی هایش در بازیگری یک انسان به مفهوم حقیقی هست و همواره سعی می کند با وقار و گرچه توأم با احترام متقابل با مخاطبانش برخورد داشته باشد.

«سایه تنهایی»، «به کجا چنین شتابان»، «بوی غریب پاییز»، «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد»، «ماه پیشونی»، «شنگول و منگول»، «سایه تنهایی»، «باغ گیلاس»، «تولدی دیگر»، «آوای فاخته»، «زمانه»، «ملکوت»، «ایران برگر» و «شهرزاد» از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری متخصص میباشند.

فریبا متخصص بازیگر حرفه اي رادیو هست و اضافه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در اساس هاي مختلف، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به دلیل فعالیت هاي رادیویی اش دریافت کرده هست.
بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

فریبا متخصص در رادیو نیز بعنوان گوینده نمایش‌هاي رادیویی و دوبلور فعالیت میکند

با فریبا متخصص درمورد زندگی حرفه اي اش گفتگو کرده ایم.

جزو بازیگرانی هستید که به زندگی خانوادگی خویش به اندازه زندگی حرفه اي بها داده اید و فرزند پسری هم دارید که تجربه بازیگری هم داشته هست. از فرزندتان بگویید و این که او نیز میخواهد بازیگری را ادامه دهد؟

فریبا متخصص: «پوریا» پسرم بی علاقه به بازیگری نیست و در اساس بازیگری فعالیت داشته هست و چند تجربه مفید مثل بازی در سریال «در چشم باد» داشته هست و در چند کار به کارگردانی کمال تبریزی بازی هم داشته هست ولی این خودش هست که باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد بازیگری را ادامه دهد یا نه. از نظر من استعداد اینکار را دارد.

از رادیویی هاي قدیمی و با سابقه هستید و کلی بازی رادیویی درخشان دارید. آیا همچنان رادیو برای تان زیبا هست؟

فریبا متخصص: بدون شک رادیو برایم خیلی عزیز هست و کلی خاطره مفید از رادیو در این سه دهه دارم. بازی در تئاتر را در دهه هفتاد با نمایش «مرواریدم» به کارگردانی اکبر زنجانپور آغاز کردم و پس از آن فعالیت هاي رادیویی خود را به صورت مستمر ادامه دادم. من اعتقاد دارم هر کدام از این مدیوم ها ویژگی و سختیهای مخصوص به خود را دارند.

در رادیو بازیگر برای انتقال حس بازیش به شنونده، تنها ابزاری که در اختیار دارد صدایش هست و نمی‌تواند از ابزار بدن، دکور و آکسسوار که در سینما، تلویزیون و تئاتر از آن بهره میبرد بهره گیری کند و این امر باعث می‌شود بازیگر با اتکا به توانایی صدا، قابلیت حسی و تجاریش کار کند. بنابراین بازی در نمایش هاي رادیویی این امتیاز را برای بازیگر دارد که می‌تواند هر روز با یک دنیای اخیر روبرو شود، دنیایی که پر از شخصیت هاي متفاوت هست.

آیا ایفای نقش شخصیت هایي که از سن و سال شما بزرگتر میباشند برای تان چالش برانگیز هست؟

فریبا متخصص: من هم عمده جوان نیستم که بگوییم از این سن و سال ها فاصله دارم «با خنده». موقع قبول و ایفای نقش به سن و سال فکر نمی‌کنم و تلاش میکنم خودم را به صورت ملموس به شخصیت نزدیک کنم و نقش را لمس و باور کنم و آن وقت بازیش میکنم.
بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

فریبا متخصص، فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌هاي ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد

در سریال «شهرزاد» هم مثل قبل با حسن فتحی تجربه خوبی داشتید و سریال خیلی زود به سریالی پرمخاطب بدل شد.

فریبا متخصص: سریال «شهرزاد» از جمله کارهای پیروز تولیدات شبکه نمایش خانگی هست و مخاطبان زیادی هم داشت.«مرضیه» در سریال «شهرزاد» مشابه یک زن ایرانی مهربان و اهل خانواده هست.نقشی شیرین و دوست داشتنی بود. من سال ها تجربه با فتحی در سریال هایي مثل «زمانه»، «همسایه ها»، «ملکه هاي فرانسه» و «جان گابریل بورکمن» داشته ام. 

اغلب بازیگران هم نسل شما یا کم کار شده اند و یا نقش هاي کلیشه اي و کوتاه بازی می‌کنند اما شما همچنان در سطح اول بازیگری فعالیت می‌کنید؛ رمز و راز این ماندگاری چیست؟

فریبا متخصص: به نظرم بازیگر باید شجاعت داشته باشد که از ایفای هیچ نقشی نترسد. خیلی از بازیگران برای این که حالت چهره شان در حین بازی جلوی دوربین دفرمه نباشد از گریه کردن حقیقی ابا دارند در حالیکه یک بازیگر باید عین موم بتواند در قالب هر نقشی در بیاید و من هم نقشی که جای کار داشته باشد و دارای شناسنامه باشد، بدون در نظر گرفتن این که نقش یک آدم روستایی با قیافه معمولی و یا نقش یک زن شیک و روشنفکر خوش لباس هست را بازی می‌کنم.

کارنامه هنری فریبا متخصص
تلویزیونی
نام آلبوم سال کارگردان شبکه
طالب ۱۳۶۳
اندر لطائف روزگار ۱۳۶۴ منصور کوشان
گالش‌هاي مادربزرگ ۱۳۶۸–۱۳۶۷
قابیل
۱۳۷۰ حمید تمجیدی
مزد ترس ۱۳۷۱
همسایه‌ها ۱۳۷۲
استپان ۱۳۷۲
باغ گیلاس ۱۳۷۳–۱۳۷۲
نیمه مخفی ماه ۱۳۷۳
آوای فاخته ۱۳۷۳
علاءالدین ۱۳۷۵–۱۳۷۳
سکوت سحر ۱۳۷۶
تولدی دیگر ۱۳۷۷ داریوش فرهنگ
چشم‌به‌راه ۱۳۷۷
شب آفتابی ۱۳۸۱
در چشم باد ۱۳۸۲ مسعود جعفری جوزانی
بوی غریب پاییز ۱۳۸۳
به جهان بگویید بایستد ۱۳۸۵
سایه تنهایی ۱۳۸۸
به کجا چنین شتابان ۱۳۸۸ ابوالقاسم طالبی
ملکوت ۱۳۸۹ محمدرضا آهنج
تله‌فیلم «حق‌السکوت» ۱۳۸۹
زمانه ۱۳۹۱ حسن فتحی
قرعه ۱۳۹۴–۱۳۹۵ برزو نیک نژاد

سینمایی
نام فیلم سال
زیر سقف دودی «۱۳۹۵»
آبا جان «۱۳۹۵»
عشقولانس «۱۳۹۵»
ایران برگر «۱۳۹۳»
از ما بهتران «۱۳۸۷»
سیب سرخ حوا «۱۳۷۷»
روزی که خواستگار آمد «۱۳۷۵»
ماه پیشونی «۱۳۷۴»
شنگول و منگول «۱۳۶۳»
شب مکافات «۱۳۶۳»

عکس هاي فریبا متخصص

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب

عکس هاي فریبا متخصص،عکسهاي فریبا متخصص،تصاویر جدید فریبا متخصص و همسرش،بیوگرافی فریبا و متخصص

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و عکس های فریبا متخصص بازیگر محبوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..