تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه جامع شهرک‌های صنعتی مازندران تدوین شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی بسترساز مهم و کلیدی در استقرار صنایع کوچک و متوسط در کشور محسوب می‌شوند و نقش غیرقابل‌انکار در مباحث اقتصادی و صنعتی دارند.

وی افزود: فعالیت واحد تولیدی و صنعتی و اشتغال در شهرک‌های صنعتی، نقش مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی را نشان می‌دهد و از سوی دیگر، وظیفه‌ای سخت و حساس را برای شرکت شهرک‌های صنعتی تکلیف می‌کند.

موسوی با اشاره به تولید محصولات باکیفیت در استان، گفت: افزایش صادرات واحدهای تولیدی که منجر به ارزآوری و افزایش سهم تولید داخلی در محصولات منجر به جلوگیری از خروج ارز از کشور می‌شود که علاوه بر ایجاد رونق تولید باعث اشتغال‌زایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد شد.

وی تکیه بر تولید داخلی و توجه به مصنوعات وطنی را از الزامات دستیابی به اقتصاد مقاومتی و تحقق آن دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مردم با توجه به نیا، تمام تلاش خود را برای استفاده از کالای داخلی بکار گیرند و واحدهای تولیدی با استفاده از نوآوری روز و تولید باکیفیت، بستر را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: تدوین برنامه عملیاتی برای اجرای زیرساخت شهرک‌ها، با توجه به منابع، در دستور کار قرار دارد و پس از انتخاب پیمانکار، نظارت و برنامه‌ریزی برای تحقق پروژه در دستور کار قرار دارد.

وی با تشریح سایر برنامه‌های شرکت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار امیدواری کرد: با برنامه جامع و اتخاذ رویکرد اقتصادی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد ملی و تحقق اهداف موردنظر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه جامع شهرک‌های صنعتی مازندران تدوین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..