تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره «فیلم سبز» در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام نادری امروز سه‌شنبه در نشست صمیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با تشکل های زیست محیطی و اصحاب رسانه که در محل اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: پس از ۱۰ سال وقفه در جشنواره فیلم سبز امسال برای دومین بار جشنواره فیلم سبز در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد به مدت یک هفته در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم سبز در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار پایان یافته خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شده است.

وی برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره از NGO ها خواست تا تلاش خود را جهت همکاری به کار گیرند و ابراز داشت: این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود که طی آن فیلم های کوتاه، تجسمی، پویا نمایی، انیمیشن و... به نمایش گذاشته خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم سبز در استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: در این جشنواره از منتخبین شوراها و نمایندگان مجلس، کارکنان بازیافت، کارکنان صنعت و معدن و... و. دعوت خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در سه سالن سینما فرهنگ کرمانشاه اجرا خواهد شد و پیش بینی می شود اقشار مختلف مردم استقبال چشم گیری از این جشنواره داشته باشند.

نادری هدف از اجرای جشنواره را آگاه سازی مردم نسبت به اهمیت حفظ محیط زیست بیان کرد و گفت: NGO ها نظرات خود را برای برنامه ریزی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در اسرع وقت به ما اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره «فیلم سبز» در استان کرمانشاه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..