تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری محفل انس با قرآن در خدابنده+تصاویر

ساعت: 12:36 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126900

به مناسبت ماه مبارک رمضان،محفل انس با قرآن در فرهنگ سرای شهر قیدار و شهر زرین رود خدابنده برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،به مناسبت ماه مبارک رمضان،محفل انس با قرآن با همکاری ستاد نماز جمعه و سپاه ناحیه خدابنده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگ سرای شهر قیدار برگزار شد.

اجرای برنامه توسط نوگلان قرآنی علاوه بر تشویق آنها، عامل معرفی الگویی برای علاقه‌مندان به حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی خواهد بود.

در این محفل قرآنی دو نفر از قرآن‌آموزان نمونه جامعه‌القرآن خدابنده و حافظ خردسال نمونه این موسسه مهسا فیروزی به اجرای برنامه حفظ پرداختند.

سپس خطابه‌خوانی باران تقی‌لو در این محفل قرآنی انجام شد که مود توجه و استقبال حاضران قرار گرفت.

همچنین یک محفل انس با قرآن دیگر در جامعه القرآن شهر زرین رود خدابنده با حضور مدیر  و برخی مربیان جامعه القرآن خدابنده به همراه خانواده های خردسالترین حافظ کل قرآن کشور(مهدی صفری) و نوگل قرآنی خردسال(باران تقی لو)برگزار شد.
این مراسم در محل مصلای مسجد جامع شهر زرین رود انجام شد و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،حجت الاسلام عیوضی امام جمعه زرین رود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده،حجت الاسلام فیضی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خدابنده و قرآن آموزان و خانواده های آنها حضور داشتند.

در کنار اجرای برنامه های متنوع قرآنی توسط قرآن آموزان جامعه القرآن زرین رود،خردسالترین حافظ کل قرآن کشور (مهدی صفری )به عنوان نابغه قرآنی توسط محمدی مدیر جامعه القرآن شعبه خدابنده انجام شد و گزارش مختصری از عملکرد ۱۲ ساله این جامعه القرآن ارائه شد.

مدیر جامعه القرآن خدابنده در ادامه به اجرای برنامه حفظ پرداخت و مورد تشویق مادران و مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عیوضی امام جمعه زرین رود که سخنران این برنامه بود ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان اظهار کرد: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، فرهنگ جهاد، ایثار، ازخودگذشتگی و زندگی براساس آموزه‌های دینی و قرآنی خواهد بود که این امر استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به‌ ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در شهر، سبب آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

امام جمعه زرین رود  با اشاره به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به قرآن کریم در شهر زرین رود گفت: انس با کلام الهی سبب قرآنی شدن کردار و رفتار انسان‌ها می‌شود.

وی افزود: قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام عیوضی اجرای محافل و نشست‌های قرآنی در سطح شهر را گامی مؤثر برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن کریم، توسعه فعالیت‌های دینی، قرآنی و معنوی، پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان درزمینه یادگیری بهتر مفاهیم قرآنی و انس گرفتن بیش‌ازپیش مردم با این کلام الهی عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این محافل را ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر جوانان و نوجوانان  با کلام وحی در ماه نزول قرآن و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست.

در ادامه نوگل قرآنی(باران تقی لو) به اجرای برنامه خطابه خوانی با موضوع ماه مبارک رمضان پرداخت و در پایان مراسم خردسالترین حافظ کل قرآن کشور(مهدی صفری) و نوگل قرآنی خردسال(باران تقی لو)جوایزی را به رسم یادبود از دستان مسئولان دریافت کردند.

شایان ذکر است که در حاشیه این محفل قرآنی، نمایشگاه کتاب با محوریت کتب دینی و مذهبی برپا شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری محفل انس با قرآن در خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..