تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش ۹۹ درصدی برق رسانی در آذربایجان غربی/ ۱۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز داریم

ساعت: 11:46 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126783

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد پوشش ۹۹ درصدی برق رسانی در روستاها و شهرهای استان هستیم، گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز، اکبر حسن بگلو دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون پوشش برق رسانی در آذربایجان غربی ۹۹ درصد است که با این وجود شاهد استفاده بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار از انشعابات غیرمجاز هستیم.

وی افزود: بخشی از انشعابات غیرمجاز مربوط به حاشیه های شهر می شود که با احتساب این موارد می توان چنین تخمین زد که حدود ۵هزار انشعاب غیرمجاز هم به تعداد اعلام شده افزوده شود.

وی، تعداد مشترکین برق در آذربایجان غربی را یک میلیون و ۱۷۹ هزار مشترک برشمرد و گفت: تعداد مشترکین در سال گذشته افزایش ۲۰۸ درصدی داشته، با این حساب مردم استان در سال گذشته بیش از ۴هزار و ۵۹۶ میلیون کیلووات برق مصرف کرده اند که این رقم افزایش ۴۰۲ درصدی نسبت به سال ۹۴ را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند. مصداق این امر نیز برق رسانی به ۲ روستایی است که در سال جدید تعداد خانوار آن ها به بیش از ۱۰ رسیده است.

وی، ابراز داشت: تعداد مشترکین روستایی شرکت توزیع نیروی برق در استان بیش از ۳۱۶ هزار مشترک است. همچنین ۱۴هزار و ۲۰۸ چاه کشاورزی هم در سطح استان برق رسانی شده است.

حسن بگلو، با اشاره به این نکته که ۱۷هزار و ۷۰۳ پست هوایی و ۷۸۱ پست زمینی در سطح استان مشغول برق رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: در سطح معابر شهری و روستایی نیز ۳۳۷هزار چراغ برای روشنایی تعبیه شده است.

وی، اظهار داشت: محرومیت ۱۲ هزار خانوار از نعمت برق در سطح آذربایجان غربی به دلیل قانونی است و امیدواریم با تلاش های مسئولین و نمایندگان مجلس شاهد اصلاح روند خدمت رسانی و بهره مندی این خانوارها از نعمت برق باشیم.

این مسئول، از رتبه سوم آذربایجان غربی در مقوله کاهش مصرف برق در ساعات پرمصرف نیز خبر داد و گفت: در این کار ۱۹۷ مشترک صنعتی و ۹ هزار و ۷۰۰ مشترک کشاورزی همکاری کرده و از تخفیف‌ها و پاداش‌های مختلف بهره‌مند شدند.

بنا به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اکنون ۱۵ سال است که خاموشی نداشته ایم. وی از رسانه ها و عموم مردم درخواست کرد تا در این زمینه فرهنگسازی انجام دهند.

وی تاکید کرد:‌ وظیفه اصلی ما در صنعت برق در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در سال ۹۶ تامین برق مطمئن و ممانعت از خاموشی و کمک به رونق اقتصاد و صنایع تولیدی و خدماتی وکشاورزی استان است و در این راستا هر گونه اقدامات لازم انجام می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش ۹۹ درصدی برق رسانی در آذربایجان غربی/ ۱۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..