تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشوده شدن درهای رحمت خدا در شب های قدر/ مومنان قدر این ایام را بدانند

ساعت: 11:00 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126748

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مومنان قدر این شب ها را بدانند و از آن بهره لازم را ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به فرارسیدن شب های قدر اظهار داشت: خدا وند در قران سوره قدر آیه” لیه القدر خیر من الف شهر” در بیان عظمت این شب ها فرموده اند: شب قدر از هزار ماه برتر است، یعنی از جهت فضیلت عبادت ، شب قدر  بهتر از هزار ماه است .

وی تصریح کرد: حتی برخی از عالمان و بزرگان دینی برای دست یابی به احیای شب قدر تمامی سال را احیای نگه می دارند تا بتوانند ارزش و معرفت این ایام را بهتر درک نمایند ،که این خود بیانگر جایگاه و ارزش شب های قدر و شب زنده داری در این ایام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه در این شب ها با عظمت ملائکه از عالم امر به اذن پروردگارشان نازل می شوند نزد امام زمان(عج) رفته و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند افزود: به همین دلیل شب‌زنده ‌داری و تلاوت قرآن و مناجات و عبادت در این شب ها بسیار توصیه و تأکید شده است.

حجت الاسلام بابازاده گفت: بنابراین یاد خدا، مناجات و دعا، تلاوت قرآن ، نماز شب و توبه از گناهان از جمله اعمالی است که در شب های قدر باعث تقویت درجات ایمان و یقین بندگان خداوند می شود.

وی خاطرنشان کرد: درهای رحمت خداوند در این شب ها باز است، امیدواریم مومنان قدر این شب ها را بدانند و از آن بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشوده شدن درهای رحمت خدا در شب های قدر/ مومنان قدر این ایام را بدانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..