تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مشکوک دو کودک در نقده بر اثر اسهال خونی

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126702

دو کودک اهل شهرستان نقده بر اثر ابتلا به نوعی بیماری ناشناخته و اسهال خونی در بیمارستان های ارومیه جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،دو دختر بچه ۱۳ و ۶ ساله در نقده بر اثر بیماری مشکوکی فوت کردند.

این اتفاق که با سکوت مراجع ذیربط همراه بوده باعث شده مردم آن را به تب کریمه کنگو ربط دهند.

یک منبع بیمارستانی که نخواست نامش فاش شود درباره این اتفاق به خبرنگار سولدوز خبر گفت: فوت شدگان دو خواهر بودند که پس از مبتلا شدن به اسهال خونی به فاصله کمی از هم در بیمارستان های امام و شهید مطهری ارومیه فوت کردند.

وی درباره نام این بیماری کشنده اظهار نظر نکرد اما اطمینان داد که فوتی ها بر اثر “تب کریمه کنگو” نبوده و تاکنون در استان آذربایجان غربی و استان های همجوار هیچکس به تب کریمه کنگو مبتلا نشده است.

آقا علیزاده از شهروندان نقده که به گفته خودش ۵ ماه پیش پسر ۵ ساله اش را بخاطر بیماری مشابه از دست داده به خبرنگار ما گفته: اکثر بیماری های ناشناس منطقه ویروسهای ناشناس و خطرناکی هستند که از کشور عراق وارد می شود.

او افزوده: من ۵ ماه پیش پسر ۵ ساله ام را از دست دادم در حالیکه دکترها از علت بیماری او که علائمی مثل تب و عفونت داشت اطلاع دقیقی نداشتند هر چند برخی دکترهای فوق تخصص در ارومیه علت بیماری را با احتمال قوی بخاطر نوع ویرووس میدانستند که از عراق به کشور آمده.

آقای علیزاده همچنین از قول دکترها گفته که فوتی ها بر اثر این ویروس های ناشناخته در استان آذربایجان غربی در حال افزایش است.

هنوز مسئولان مرکز بهداشت و بیمارستان نقده در این باره اظهار نظری نکردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مشکوک دو کودک در نقده بر اثر اسهال خونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..