تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط اقامه نماز در برخی از مدارس وجود ندارد

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126904

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه در برخی از مدارس شهرستان شرایط اقامه نماز وجود ندارد گفت: مدرسه بهترین مکان برای آشنایی نوجوانان و جوانان به فریضه نماز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر، حجت الاسلام محمود شربیانی در مراسم کلنگ زنی نمازخانه مدرسه صفا نقش عجب شیر بر گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس تاکید و اضافه کرد: ترویج نماز در مدارس، آینده سازان ایران اسلامی را هر چه بیشتر با نماز و اهمیت آن آشنا می کند.
وی از اقدام خداپسندانه خیران در ساخت نمازخانه در مدارس تقدیر و بر ادامه این اقدام تاکید کرد و گفت: توجه به امر نمازخانه سازی در مدارس فاقد نمازخانه همچون ساخت مدارس مهم و ارزشمند است چرا که کار اخلاقی، تربیتی و اعتقادی در نمازخانه مدارس انجام می شود و دانش آموزان می توانند مناسبت ها و مراسم های گوناگونی را در نمازخانه مدرسه خود برگزار کنند که به خودی خود از نظر تربیتی و دینی بسیار تاثیر گذار هستند.
حجت الاسلام شربیانی افزود: بدون تردید نماز اثرات و برکات فراوانی را در زندگی انسان به جا می گذارد و دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی نباید از این موضوع غافل شوند.
وی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه دارد محیطی آرام، زیبا و با نشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کند، عنوان کرد: تمام اقداماتی که در آموزش و پرورش انجام می شود با هدف تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش دانش آموزان است.
در این مراسم کلنگ ساخت سالن ۱۵۰متر مربعی نمازخانه خیر ساز مدرسه دخترانه صفا نقش توسط امام جمعه عجب شیر به زمین زده شد.
۱۱۵ مدرسه در پایه های مختلف در شهرستان عجب شیر فعال بوده که از این تعداد ۹۲ مدرسه دولتی و ۲۳ مدرسه غیردولتی است و در مجموع حدود ۱۲ هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط اقامه نماز در برخی از مدارس وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..