تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر

ساعت: 11:22 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126784

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نیر از تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر به ریاست مالکی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر تشکیل جلسه داد.
 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر در این جلسه از زحمات و تلاشهای تمامی عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 96، قدردانی کرده و از ارائه خدمات ویژه و پذیرش مطلوب مهمانان و مسافرین نوروزی در این سال ، تقدیر و تشکر کرد.
 

وی در ادامه این نشست با اشاره به اتمام امتحانات نوبت دوم در مدارس و فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و آغاز مسافرت های تابستانی فرهنگیان سراسر کشور به استان و شهرستان گفت: با توکل به خداوند بزرگ، امسال مدیریت آموزش و پرورش نیر با تجهیز 8 مدرسه ویژه در قالب 60 کلاس درس در راستای تکریم از فرهنگیان سراسر کشور در خدمت این عزیزان بوده و امیدواریم با همراهی و همکاری فرد فرد اعضای فعال ستاد اسکان منطقه و مدیران و سرایداران زحمتکش، بستر های لازم برای پذیرش و جذب مهمانان و مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی در تابستان 96 فراهم شود.
 

عوض مالکی در ادامه سخنان خود بر آماده سازی مدارس و مراکز اسکان منطقه تا هفته آخر خرداد ماه 96، تاکید کرد.
 

در این جلسه کارشناس تعاون و امور رفاه مدیریت آموزش و پرورش نیر قبل از سخنان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم برای آغاز به کار ستاد اسکان منطقه، ارائه داده و موارد و مسائل قابل پیگیری در مدارس را برای عوامل اجرایی ستاد اسکان منطقه یادآور شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..