تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو وقف جدید در بجنورد ثبت شد

ساعت: 09:10 منتشر شده در مورخ: 1396/03/23 شناسه خبر: 1126307

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از ثبت دو وقف جدید در نیمه دوم ماه مبارک رمضان دراین شهرستان خبر داد و مجموع ارزش ریالی هر دو وقف را 500میلیون ریال ذکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، حجت الاسلام آسوده،رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت:در نیمه دوم ماه رمضان دو وقف جدید در بجنورد توسط خیرین خیراندیش به ثبت رسید.

وی در رابطه با مشخصات دو وقف انجام شده،بیان کرد:وقف اول در مورد توسعه امامزاده عبدالعظیم روستای قزل غان است.

وی وقف دوم را در رابطه با ساخت مسجد بلال روستای یکه سعود شهرستان راز وجرگلان اعلام کرد.

حجت الاسلام آسوده نام خیرین این دو وقف را به ترتیب حاج برات محمد احمدی ومدعلی نوروزی ذکر کرد.

وی مجموع ارزش ریالی این دو وقف را 500 میلیون ریال اعلام کرد و به ترتیب ارزش ریالی وقف اول را 200میلیون ریال و وقف دوم را 300 میلیون ریال بیان کرد.

وی یاد آور شد از ابتدای سال جاری تاکنون 7 وقف جدید در بجنورد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو وقف جدید در بجنورد ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..