تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان انتقالی به مقاطع غیرتخصصی

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان انتقالی به مقاطع غیرتخصصی

نادر جهان‌آرای‌ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضعیت معلمان دوره ابتدایی در تهران اظهار کرد: در این دوره از نظر جنسیت معلمان‌ و تفکیک‌ آنها مشکلی وجود ندارد چراکه به دلیل حضور بیشتر خانم‌ها در مدارس‌ حتی در دوره ابتدایی مدارس پسرانه‌ معلم خانم بکار‌ گرفته می‌شود که این مسئله مشکل ساز نیست.

وی ادامه داد: از نظر کمبود معلم در مدارس ابتدایی این مسئله را با استفاده از چندین مسیر مختلف برطرف کرده‌ایم که شامل استفاده از نیروهای ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان، حق‌التدریس از طریق مربیان پیش‌دبستانی و مواردی از این قبیل است و با توجه به راهکارهای ارائه شده امسال حدود ۵۰۰ نفر معلم را از این طریق جذب کرده تا کمبود نیرو در دوره ابتدایی نداشته باشیم.

جهان‌آرای در مورد بکارگیری نیروهای انتقالی به تهران که معمولاً در دوره ابتدایی بکار گرفته می‌شوند، تصریح کرد: در شرایطی که این معلمان از دوره تحصیلی متوسطه برای تدریس این مقطع بکار گرفته باشند مشکل‌ساز خواهد بود، اما دوره‌های ضمن خدمت برای این گروه پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به این شرایط سعی داریم تا در سال‌های آتی بیشترین تمرکز را جذب از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان همچنین پذیرفته شد‌گان ماده ۲۸ این دانشگاه داشته باشیم تا با نگاهی تخصصی به آموزش در دوره ابتدایی بپردازیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان انتقالی به مقاطع غیرتخصصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..