تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این سیاستمداران جراحی زیبایی انجام داده اند+ عکس

سیاستمداران هم برای جذاب تر شدن دست به جراحی های زیبایی می زنند.

سیاستمدارانی که جراحی زیبایی کردند

سیاستمداران هم برای جذاب تر شدن دست به جراحی های زیبایی می زنند. در زیر چند مورد از سیاستمدارانی که به دلایل مختلف عمل جراحی زیبایی انجام داده اند را با هم می‌بینیم:

سیلویو برلوسکنی

86101_945.jpg

سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر پیشین ایتالیا جراحی های زیبایی خود را پنهان نمی کند. او بارها تحت جراحی لیفتینگ، لیپوساکشن و ایمپلنت قرار گرفته است. او همچنین در سال 2009 پس از حمله ای که به او شد، جراحی های ترمیمی بر روی صورتش انجام داده است. برلوسکونی که 76 سال سن دارد، انواع جراحی‌های زیبایی را آزموده است و تقریباً 10 تا 20 سال جوان تر از سن اش به نظر می رسد.

سگولن رویال

86102_706.jpg

سگولن رویال، رئیس شورای محلی پوآتو- شرانت فرانسه و کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه در سال 2007 نیز هیچگاه دربارۀ جراحی های زیبایی خود صحبت نکرده است؛ اما روزنامه نگاران بارها ناپدیدشدن ناگهانی وی در سال 2005 را مورد پرسش قرار داده اند؛ گفته می شود خانم رویال بر روی چانه، بینی و دندان‌هایش جراحی کرده است.

ولادیمیر پوتین

86103_729.jpg

گفته می شود ولادیمیر پوتین بارها بوتاکس کرده و بر روی گونه هایش نیز جراحی لیفتینگ انجام داده است. سطح صاف صورت او که ظاهری سرد به چهرۀ وی داده، به دلیل همین جراحی است. گاهی جای تزریق بوتاکس را می توان بر روی صورت رییس جمهور مشاهده کرد؛ همانند سال 2010 که پوتین با صورت ملتهب به اوکراین رفته بود.

سارکوزی

86104_360.jpg

سارکوزی، رئیس جمهور پیشین فرانسه نیز پیشتر به روزنامه نگاران گفته بود که تحت عمل زیبایی قرار گرفته است. عملی که توسط لیزر، کلاژن‌های پوست تحریک شده و در برابر چروک و خطوط مقاومت بیشتری پیدا می کند.

معمر قذافی

86105_553.jpg

معمر قذافی، رهبر لیبی نیز در سال 1999 برای برداشتن تودۀ متورم زیرچشمش تحت یک عمل جراحی قرار گرفت.

دومینیک دو ویلپن

86106_120.jpg

برخی جراحی های زیبایی بسیار جزئی است. مثل جراحی دومینیک دوویلپن، نخست وزیر سابق فرانسه برای برداشتن خال میان دو ابرو.

کریستینا فرناندز

86107_924.jpg

زمانی که از کریستینا فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین دربارۀ ظاهر و جراحی زیبایی سوال کردند او گفت: من همیشه مراقب ظاهرم بودم. رئیس جمهور آرژانتین همواره در مقابل پرسش خبرنگاران و ارائه جزئیات مقاومت کرده است.

دومینیک استراوس کان

86108_595.jpg
دومینیک استراوس کان، رئیس پیشین صندوق بین المللی پول و از اعضای حزب سوسیالیست فرانسه تحت عمل جراحی ترمیم افتادگی پلک قرار گرفته است. ظاهراً صورت استراوس کان برونزه شده و کک کمتری دارد در مقایسه با گذشته دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: فرارو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این سیاستمداران جراحی زیبایی انجام داده اند+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..