تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات نفت عربستان ماه آینده کاهش پیدا می‌کند

به گزارش افکارنیوز،

منابع آگاه در وزارت نفت عربستان سعودی اعلام کردند، حجم صادرات نفت این  کشور به بعضی از مشتریان آسیایی عربستان سعودی در ماه آینده میلادی یعنی جولای(تیر) محدود خواهد شد؛ ضمن اینکه صادرات نفت سعودی ها به ایالات متحده هم کاهش پیدا می کند.  

به گفته منابع آگاه که خواستند نامی از آنها برده نشود، حجم صادرات نفت خام شرکت آرامکو عربستان به حداقل ۵ مشتری خود که عمدتا در قسمت شمال آسیا قرار دارند کاهش پیدا می کند؛ ضمن اینکه صادرات نفت عربستان به هند، چین و کره جنوبی نیز کمتر خواهد بود.  

بر پایه اظهارات این منابع آگاه، کاهش صادرات نفت خام عربستان در ماه جولای کمی بیشتر از ماه جاری میلادی خواهد بود.

ماه گذشته میلادی شرکت آرامکو عربستان به پالایشگاه های آسیایی اعلام کرده بود که در ماه ژوئن، عرضه نفت را تقریبا ۷ میلیون بشکه کاهش می دهد که این برای اولین بار است سعودی ها از بعداز اجرای توافق کاهش تولید نفت اوپک، صادرات خود به این منطقه را کاهش می دهند.  

البته صادرات نفت عربستان به آمریکا هم به طرز معناداری کاهش پیدا کرده است؛ اما روند صادرات این کشور به اروپا در ماه آینده در مقایسه با ماه جاری میلادی تغییری نخواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات نفت عربستان ماه آینده کاهش پیدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..