تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشی گرفتن فروش گوشی‌های هوآوی از اپل در دسامبر ۲۰۱۶

پیشی گرفتن فروش گوشی‌های هوآوی از اپل در دسامبر ۲۰۱۶

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی چینی به‌عنوان سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان ازنظر تعداد است که می‌گوید برای یک ماه خود را به رتبه دوم جدول رسانده است.

آلن وانگ مدیر مرکز محصولات هوآوی در هند دراین‌باره گفت در دسامبر 2016 هوآوی 13.2 درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت درحالی‌که این درصد برای اپل 12 درصد به ثبت رسید.

آقای وانگ بدون اینکه نامی از بازار خاصی ببرد همچنین ادعا کرد هوآوی بیشتر از سامسونگ گوشی فروخته است درحالی‌که سامسونگ شماره یک سازندگان گوشی در جهان است.

سری آنر هوآوی پرفروش‌ترین گوشی از این برند شده و آنر 9 به‌عنوان جدیدترین گوشی از این سری رونمایی شد.

هوآوی سال گذشته 139 میلیون گوشی در جهان فروخت.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشی گرفتن فروش گوشی‌های هوآوی از اپل در دسامبر ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..