تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل‌های مکه و مدینه، پو‌ل‌های حجاج قطری را بازگرداندند

به گزارش افکارنیوز،

 برخی از هتل‌های مکه مکرمه و مدینه منوره، پول‌های حجاج قطری را که به عنوان ودیعه نزد این هتل‌ها بود، به آن‌ها بازگرداندند.

بر اساس این گزارش، این اقدام به درخواست اداره کل گردشگری و میراث ملی عربستان و در اجرای دستورات سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان مبنی بر مراعات منافع شهروندان قطری صورت گرفت.

کشورهای بحرین، عربستان، مصر و امارات و چند کشور عربی دیگر دوشنبه هفته گذشته در اقدامی هماهنگ قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر را اعلام کردند و در پی آن پروازهای شرکت های هواپیمایی مصر، امارات و عربستان با قطر به حالت تعلیق درآمد.

درپی این امر، کویت بار دیگر وارد میدان شد و برای میانجیگری به سه کشور عربستان، امارات و قطر رفت اما این میانجیگری نیز به نتیجه نرسید زیرا کشورهای بحرین، امارات، عربستان و مصر پنجشنبه شب با صدور بیانیه‌ای مشترک،  59 شخصیت و 12 نهاد قطری را در فهرست تروریسم خود قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل‌های مکه و مدینه، پو‌ل‌های حجاج قطری را بازگرداندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..