تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند تخلف دولت در اینستاگرام آقای روحانی

به گزارش افکارنیوز،

 مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود (عقل سرخ) نوشت:

اخیرا در صفحه اینستاگرام آقای حسن روحانی سندی منتشر شده که نشان می دهد دفتر رهبر معظم انقلاب یکی از گیرندگان نامه ای است که در آن اسحاق جهانگیری سند ٢٠٣٠ را برای اجرا ابلاغ کرده است. تاریخ نامه ٢٥ شهریور سال گذشته است. هدف دولت ظاهرا این است بگوید پنهانکاری نداشته و اجرای ٢٠٣٠ را به همه آنها که لازم بود، اطلاع داده است. این سند اما، به جای آنکه سند تبرئه آقایان باشد، دقیقا سند محکومیت آنهاست.

اساسا سوال همین است که دولت به چه حقی همه توافقات خود را کرده، کار را به مرحله اجرا رسانده و بعد تازه به دیگران خبر می دهد؟ آیا این مصداق "ما که کارمان را کردیم، شما هم در جریان باشید" نیست؟!

چرا دولت صبر نکرده تا نهادهای مسئول در جواب همین نامه نظرشان را بگویند و بعد "اجرای" تعهدات خود را آغاز کند؟ این خود بخشی از مشکل است نه راه حل.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند تخلف دولت در اینستاگرام آقای روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..