تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه برلیانس H۲۲۰ آغاز شد

معاون مهندسی پارس خودرو در مراسم آغاز عرضه خودروی برلیانس H۲۲۰ از همکاری شرکت چینی برلیانس با تویوتا، بی‌ام‌دبلیو، پورشه و لوتوس خبر داد.

به گزارش شما نیوز، علیرضا رضایی در این مراسم اظهار کرد: شرکت برلیانس چین در سال ۱۹۴۹ پایه‌گذاری شده و از سال ۱۹۹۲ بر تولید انواع خودرو متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه برلیانس در سال ۲۰۰۸ همکاری با شرکت تویوتا را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: یکسال بعد از آن نیز این شرکت چینی همکاری با بی‌ام‌دبلیو را آغاز کرد.

معاون مهندسی پارس خودرو ادامه داد: شرکت برلیانس در حال حاضر با شرکتهای تویوتا، بی‌ام‌دبلیو، پورشه و لوتوس در فرایند طراحی و تولید محصولات خود همکاری می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر تولید در ایران به کشورهایی چون آفریقای جنوبی، برزیل، پرو، شیلی، الجزایر، استرالیا، فیلیپین و سنگاپور صادر می‌شود.

رضایی با بیان اینکه طراحی خودروی برلیانس H۲۲۰ که عرضه آن آغاز شده از سوی شرکت طراحی خودروی ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته است، اظهار کرد: مصرف سوخت این خودرو ۶.۵ لیتر در ۱۰۰۰ کیلومتر بوده و حجم موتور آن ۱۶۰۰ سی‌سی است.

منبع:ایسنا





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه برلیانس H۲۲۰ آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..