تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: موج شعف با صعود ایران به جام جهانی فوتبال/از نزدیک شاهد هنرنمایی تیم ملی بودم

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، در بخشی از پیام اسحاق جهانگیری آمده است: صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه برای من که از نزدیک شاهد هنرنمایی و افتخار آفرینی بازیکنان عزیز تیم ملی در برابر تیم ملی ازبکستان بودم، بسیار شیرین و لذت بخش است.
وی در این پیام افزده است: این پیروزی غرورآفرین که موجی از شور و شعف در میان هموطنان عزیزمان را موجب شد، به آحاد ملت بزرگ و سربلند ایران، بازیکنان با غیرت تیم ملی، دست اندرکاران، مربیان و کادر فنی به ویژه آقای کی روش سر مربی توانای تیم ملی، جامعه ورزش کشور و همه دوستداران ورزش فوتبال کشور صمیمانه تبریک می گویم.
معاون اول رئیس جمهوری در پایان پیام از خداوند بزرگ توفیق همگان را در کسب موفقیت های بیشتر مسالت کرد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ایران شامگاه دوشنبه در ورزشگاه آزادی با گل های سردار آزمون و مهدی طارمی تیم ازبکستان را شکست داد و به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد.
سیام**9314**1429
تنظیم: داود توسلی**انتشار:محسن طاهرزاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: موج شعف با صعود ایران به جام جهانی فوتبال/از نزدیک شاهد هنرنمایی تیم ملی بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..