تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت رایگان کتابخانه های تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن

به گزارش سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، نهاد کتابخانه های عمومی کشور که با غرفه اداره کل کتابخانه های تهران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد، اقدام به اعطای عضویت رایگان کتابخانه های تهران در ایام برگزاری نمایشگاه می کند.
متقاضیان می توانند با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) واقع در شبستان اصلی، بخش نهادهای غیر دولتی، راهرو اول مراجعه کرده و ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی سطح استان تهران، با دریافت معرفی نامه برای عضویت رایگان در نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.
معرفی و تبلیغ هفتمین جشنواره رضوی، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان، قصه خوانی و جمع خوانی منابع مسابقه از دیگر برنامه های غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران است.
علاقه مندان به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می توانند همه روزه از ساعت 17تا 24 با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی، ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتاب های جشنواره، در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» از هشتم خردادماه آغاز به کار کرده و تا ٢٦ خرداد از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.
فراهنگ**1880**1055**دریافت: پروین اروجی*انتشار: زینب کارگر
برای اطلاع از اخبار متنوع فرهنگی و هنری، با کانال فرهنگی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
https://t.me/irnaf

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت رایگان کتابخانه های تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..