تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از بارداری نازایی، می‌آورد؟

انتخاب روش پیشگیری از بارداری می باید حتما با نظر پزشک باشد.

دکتر مریم کاشانیان واحد علوم پزشکی ایران، افزود: مشکل افرادی که پس از جلوگیری به روش توصیه شده، باردار نمی شود، به پیشگیری مربوط نمی شود و علت در جای دیگری است، چنانچه این فرد قبل از پیشگیری نیز اقدام به حاملگی می کردند، موفق به بارداری نمی شدند.

این متخصص زنان و زایمان، با اشاره با احتمال تاثیر منفی برخی روش های جلوگیری در بارداری آینده ، نتیجه گیری کرد: انتخاب روش پیشگیری از بارداری می باید حتما با نظر پزشک باشد.

به گفته این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، هم اکنون مراکز بهداشتی کشور کلیه روش های پیشگیری از بارداری را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می دهند.

دکتر کاشانیان با بیان اینکه این مراکز می توانند مشاوره علمی بسیار خوبی در اختیار بیماران قرار دهند، گفت: بیماران می توانند از این مشاوره ها استفاده کرده و بهترین روش را انتخاب کنند و آسوده خاطر باشند که اتفاق خاصی برای آنان نخواهد افتاد.

رییس بیمارستان اکبرآبادی، در مورد روش های پیشگیری که احتمال تاثیر منفی آنها در بارداری آینده وجود دارد، به تزریق آمپول های سه ماه یکبار و «آی یو دی» اشاره کرد و گفت: توصیه می شود که فرد بدون فرزند، از روش جلوگیری تزریق آمپول های سه ماه یکبار استفاده نکند. همچنین برخی توصیه می کنند «آی یو دی» برای زنانی که فرزند ندارد، استفاده نشود.

این پزشک متخصص زنان و زایمان در عین حال اضافه کرد: سایر روش ها کاملا می توانند استفاده شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از بارداری نازایی، می‌آورد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..