تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای افزایش کیفیت اسپرم، چکار نکنیم؟

شما می توانید با تغییر در سبک زندگی تان سلامت خود را در اولویت قرار دهید و تولید اسپرم ها را بهبود بخشید.

 شما می توانید با تغییر در سبک زندگی تان سلامت خود را در اولویت قرار دهید و تولید اسپرم ها را بهبود بخشید.

سیگار کشیدن:

کشیدن سیگار می تواند باعث کاهش تعداد اسپرم ها و افزایش تعداد اسپرم های غیرطبیعی در مایع منی شود. برخی از بررسی ها نشان می دهند که احتمال ناتوانی جنسی افراد سیگاری بیشتر از غیر سیگاری ها است.

ماری جوانا:

مصرف ماری جوانا در مردان می تواند از مقدار مایع منی تولید شده بکاهد و در نتیجه منجر به کاهش تولید اسپرم شود.

الکل:

مصرف الکل تعداد اسپرم های غیرطبیعی را افزایش و هورمون های مردان را تغییر می دهد و منجر به ناتوانی می شود.

استروئیدهای بافت ساز:

استروئیدهای بافت ساز، تستوسترون را سرکوب و در نتیجه اندازه بیضه ها را کوچک می کند، احتمالا موجب ناتوانی و منجر به کاهش شدید تعداد اسپرم یا حتی نابودی کلی اسپرم ها می شود.

دوچرخه سواری:

این ورزش راه فوق العاده ای برای سوزاندن کالری و خوش اندامی است، اگرچه تحقیقات نشان می دهند دوچرخه سوارها به خاطر فشاری که هنگام نشستن روی زین به بیضه ها وارد می شود بیشتر در معرض مسائل باروری اند.

تشعشعات شیمیایی:

کار کردن با مواد شیمیایی از جمله حشره کش ها، ترکیبات شیمیایی یا مواد استنشاقی ممکن است منجر به کاهش تولید اسپرم ها یا افزایش شمار اسپرم های غیرطبیعی در انزال شود.

کوکائین:

این ماده مخدر تعداد اسپرم ها را کاهش داده و منجر به ایجاد اسپرم های غیرطبیعی می شود و ممکن است اسپرم غیرطبیعی را وارد تخمک کند و این مسئله تولد کودکان ناهنجار را در پی دارد.

لپ تاپ ها:

لپ تاپ ها در حالتی که آن را روی ران ها نگه دارید می تواند باعث کاهش باروری شود. حرارت تولید شده لپ تاپ می تواند بیضه ها را بیش از حد گرم کند. بهتر است بین خودتان و لپ تاپ وسیله ای قرار دهید یا آن را روی میز بگذارید.

داروها:

بسیاری از داروهایی که برای درمان فشار خون بالا و افسردگی تجویز می شوند تاثیرات نامطلوبی بر باروری دارند. اگر با تعداد کم اسپرم یا ناتوانی دست و پنجه نرم می کنید بهتر است داروهای تجویز شده را به پزشک تان نشان دهید.

وزن:
اضافه وزن مردان، درست مانند زنان، می تواند منجر به کاهش باروری شود. اگر اضافه وزن دارید کاهش آن می تواند به افزایش تعداد اسپرم کمک کند و به شما انرژی بیشتری بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای افزایش کیفیت اسپرم، چکار نکنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..