تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هنرمندان به غیرت و مردانگی کُردها+عکس

دو تن از هنرمندان بانوی کشورمان در صفحات اینستاگرام خود به غیرت و مردانگی زنان و مردان کُرد واکنش نشان دادند.

به گزارش سینما خبر : انتشار پست های متفاوت در خصوص حواشی این روزها و توهین برخی به برخی دیگر و به میان آوردن نام قومی کهن که غیرت و مردانگی شیرزنان و مردانش زبانزد است بسیاری از هنرمندان را به واکنش های مختلف وا داشته است.

در این فضای غبارآلود شبکه های اجتماعی همیشه عده ای هستند که به دور از ادب و بدون بصیرت و فکر سخنان بیهوده و توهین آمیز منتشر کنند و هیچ گاه از سخنانشان نیز پشیمان نشوند.

الهام پاوه نژاد و هدیه تهرانی نیز در صفحات اینستاگرام خود به مردانگی و غیرت کُردها اشاره کردند و به مردم در خصوص تفرقه افکنی دشمن هشدار دادند.

الهام پاوه نژاد در اینستاگرام خود نوشت: " كوباني و مقاومت زنان و مردانِ كُرد در برابر تروريست هاي داعش را كه فراموش نكرديم ؟! سكوت جامعه ي جهاني دربرابر آن محاصره ي خونين را كه يادمان نرفته ؟!

هر كلمه اي توضيحي اضافه است جز آن كه هدف تروريسم و تفكر داعش همين تجزيه طلبي و ويراني اتحاد در قوميت هاست....

پي نوشت: انقدر حرف هايي كه اين چند روز در اين باب شنيدم بي ارزش و سطحي بود كه نخواستم واكنشي نشان دهم تا رسيد به دايركت و كامنت هايي كه نبايد...به قول آزاده جان نامداري نيايد روزي كه شرمنده و سرافكنده ي گفته و انديشه و رفتارمان باشيم... مواظب باشيم در اين ماهِ صبوري و خودداري....".

برای مشاهده جزئیات خبر کلیک کنید

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هنرمندان به غیرت و مردانگی کُردها+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..