تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک منصوریان به مناسبت صعود تیم ملی

به گزارش مشرق، منصوریان در همین خصوص گفت: اتفاقی که همه مردم ایران منتظرش بودند، افتاد و یک پیروزی بزرگ و شیرین برای فوتبال ایران رقم خورد. ما مقتدرانه و با برنامه ازبکستان را شکست دادیم و تیم برتر میدان بودیم.

خدا را شکر که تیم ملی ایران توانست پیش از پایان مسابقات، صعود خود به جام جهانی ٢٠١٨ روسیه را قطعی کند. این موفقیت و پیروزی غرور آفرین را به دوست و برادر عزیزم کارلوس کروش، همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم. تیم ملی ایران قدرت، عظمت و شایستگی خود را دوباره به رخ همگان کشید و ثابت کرد برترین تیم آسیا است.
او افزود: مردم ایران استحقاق صعود مستقیم به جام جهانی را داشتند و برای اولین بار توانستیم ٢ بار پیاپی به بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان جهان راه پیدا کنیم که این یعنی بزرگی، افتخار و غرور ملی.
آرزو میکنم تیم ملی ایران در ادامه مسابقات خود و همین طور جام جهانی موفق باشد و به روزهای خوبش ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک منصوریان به مناسبت صعود تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..