تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش اسپایدرمن در کنفرانس E3 2017 سونی [تماشا کنید]

اتفاقات خوب و شگفت انگیز بسیاری در جریان کنفرانس سونی رخ دادند. اما برگ برنده سونی نمایش فوق العاده و خیره کننده از گیم پلی اسپایدرمن بود که در لحظات پایانی کنفرانس روی صفحه ظاهر شد.

همه چیز درباره اسپایدرمن بی نظیر به نظر می رسد و نمایش بازی پر بود از جزئیات ریز و درشت. گرافیک محشر بازی در کنار گیم پلی سریع و خوش ساخت آن چشم هر گیمری را به خود خیره می کرد و برای مدتی کنترل زمان را از دستانمان می ربود.

نمایش خیره کننده اسپایدرمن تا اندازه زیادی خیالمان را از موفقیت اثر تازه اینسومنیاک راحت کرد و باعث شد تا بیش از پیش برای تجربه این بازی جهان باز که شباهت بالایی به بتمن های استودیوی Rocksteady دارد، لحظه شماری کنیم.

در پایان نیز مشخص شد که تاریخ انتشار بازی برای ۲۰۱۸ تعیین شده و باید برای تجربه آن و ظاهر شدن در نقش مرد عنکبوتی تا سال بعد صبر پیشه کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش اسپایدرمن در کنفرانس E3 2017 سونی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..