تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۴ نفر عضو نظام پزشکی شادگان هستند

دکتر مهران غنوی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان اینکه سازمان نظام پزشکی بزرگترین و قدیمی ترین سازمان غیر دولتی پس از کانون وکلا به شمار می رود، اظهارکرد: تعیین تعرفه خدمات تشخیصی درمانی در بخش خصوصی، صدور پروانه مطب شاغلان بخش خصوصی، رسیدگی انتظامی به تخلفات حرفه‌ای شاغلان حرفه پزشکی از طریق هیئت های انتظامی، ثبت نام و صدور گواهی عضویت، تعیین ضوابط و نظارت بر تبلیغات پزشکی، ارائه خدمات رفاهی به اعضای سازمان مانند واحد وام، توزیع آرم طرح ترافیک و ارائه خدمات بیمه‌ای مختلف از جمله وظایف سازمان نظام پزشکی است.

وی افزود: این افراد در گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و سایر بخش ها در دو بخش خصوصی و عمومی به مردم شهرستان شادگان خدمات ارائه می دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی با توجه به وظایفی که دارد، یکی از سازمان های مهم غیر دولتی در کشور به شمار می آید.

دکتر غنوی در پایان عنوان کرد: پزشکان حاذق و توانمند ما شبانه‌روز در خدمت مردم هستند و در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها مطب پزشکان و سایر بخش‌ها این پزشکان هستند که با قوت و قدرت در عرصه خدمت‌رسانی حضور دارند و همواره این قشر زحمتکش تلاش جدی را انجام می دهند تا پیش‌رو نظام اسلامی باشند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۴ نفر عضو نظام پزشکی شادگان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..