تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنا آمریکا درباره تحریم های جدید روسیه به توافق رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان بی سی نیوز، مجلس سنا آمریکا در اقدامی فراحزبی با اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه روسیه موافقت کرد- تصمیمی که احتمالا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را بر دو راهی امضا یا وتو لایحه ای که هنوز حمایت رسمی خود را از آن اعلام نکرده است، قرار خواهد داد.

دور جدید تحریم ها علیه روسیه در واکنش به ۳ مورد از اقدامات نسبت داده شده به مسکو اعمال می شود که شامل مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، الحاق کریمه و همچنین حمایت از دولت دمشق است.

گفتنی است این اقدام قانونگذاران آمریکایی جنبه تدافعی در مقابل ترامپ دارد و با هدف اطمینان از عدم توانایی وی به لغو تحریم های روسیه آن هم بدون کسب تکلیف از کنگره، انجام شد.

علاوه بر این، تفاهم جدید سنا به منزله اعمال تغییر در قوانین تحریم های فعلی علیه مسکو است و محدودیت های اقتصادی جدیدی را رقم می زند که افراد حقیقی و حقوقی خاصی را در روسیه هدف قرار می دهند.

این تحریم ها علیه آن دسته از افراد و نهادهای روسی اعمال می شود که متهم به نقض حقوق بشر و تامین تسلیحات برای دولت دمشق هستند یا در حوزه دفاعی و اطلاعاتی روسیه فعالیت می کنند.

لایحه جدید همچنین تحریم های اضافی را علیه برخی از صنایع خاص روسیه مانند معدن، کشتی سازی و همچنین راه آهن اعمال می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنا آمریکا درباره تحریم های جدید روسیه به توافق رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..