تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدای روحانی افتخار حوزه‌های علمیه هستند

شهدای روحانی افتخار حوزه‌های علمیه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام  تقوی، از شهدای حادثه تروریستی 17 خردادماه در ساختمان مجلس شورای اسلامی که به دست کوردلان تکفیری به شهادت رسیده بود با خانواده این شهید دیدار کرد.
 
وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای روحانی افتخار حوزه بوده و حوزه نیز همواره در عرصه ایثار و شهادت پیشگام بوده است بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای روحانی که با روحیه انقلابی خود در عرصه دفاع از انقلاب و شهادت پیشگام بودند تاکید کرد.
 
در این دیدار آیت الله اعرافی با دلجویی از بازماندگان این شهید روحانی، یادگار ماندن دو روحانی از این شهید را نشانی از مسیر صحیح و زندگی روحانی این شهید دانست و بر لزوم پاسداشت و ادامه این مسیر از سوی روحانیون جوان به خصوص طلاب منتسب به این خانواده تاکید کرد.
 
در این مراسم که با حضور پدر، برادر، فرزندان و بستگان این شهید والامقام برگزار شد، بیان شد که این شهید در روز چهارشنبه به حسب بررسی و ارائه گزارش در خصوص سند 2030 در مجلس شورای اسلامی و در دفتر کار نماینده شاهین شهر حضور داشت که به دست تکفیریون کوردل به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدای روحانی افتخار حوزه‌های علمیه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..