تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت جو در ۱۵ هزار و ۴۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بوئین زهرا آغاز شد

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126319

برداشت جو در ۱۵ هزار و ۴۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بوئین زهرا آغاز شد که پیش بینی می شود ۶۶ هزار تن جو از این مزارع برداشت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری بوئین امروز، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت : برداشت جو در ۲۸ هزار و ۵۶ هکتار از مزارع کشاورزی استان آغاز شده که از این میزان حدود ۲۵ هزار و ۳۴۹ هکتار به روش آبی و ۳ هزار و ۷۰۷ هکتار به روش دیم کشت شده است .

فرزاد خوش اخلاق ارقام کشت شده این محصول را ؛ بهمن ، ۸۴CB و رقم جلگه ذکر کرد .

وی با بیان اینکه ۵۵ درصد سطح زیر کشت جو استان یعنی حدود ۱۵ هزار و ۴۳۰ هکتار به شهرستان بوئین زهرا اختصاص دارد ،  پیش بینی کرد : در سال زراعی جاری ۱۲۰ هزار تن محصول جو از کل مزارع کشاورزی استان برداشت شود .

به گفته خوش اخلاق ؛ قیمت خرید تضمینی جو از کشاورزان ده هزار و ۳۰۰ ریال تعین شده است.

پارسال ۳۲ هزار و ۱۶۹ تن جو از مزارع کشاورزی استان خریداری شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت جو در ۱۵ هزار و ۴۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بوئین زهرا آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..