تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسائل و مشکلات اجتماعی هزینه های زیادی را به جامعه تحمیل می کند

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126267

بخشدار شهر ستان البرز اظهار داشت : مسائل و مشکلات اجتماعی مانند طلاق و بیکاری بسترساز آسیبهای اجتماعی است و هزینه های زیادی را به جامعه تحمیل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری ندای البرز صدیقه ربیعی در جلسه ای که صبح امروز به مناسبت پیشگیری از اعتیادو با هماهنگی رییس اداره بهزیستی استان و با  بخشدار و دهیاران شهرستان البرز در بخشداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : مسائل و مشکلات اجتماعی مانند طلاق و بیکاری بسترساز آسیبهای اجتماعی است و هزینه های زیادی را به جامعه تحمیل می کند.

وی بیان کرد: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که سرچشمه بسیاری از مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی بوده و به دلیل ویژگیهای ذاتی اعتیاد، اغلب با سایر آسیبها همراه می شود.
بخشدار شهر ستان البرز ادامه داد:اعتیاد از لحاظ مالی، اخلاقی و اجتماعی اثرات سوئی را به همراه دارد.

این مسوول با بیان اینکه اعتیاد یکی از پر رنگترین آسیب های اجتماعی است که پایه و ریشه بسیاری از آسیبهای اجتماعی دیگر در جامعه می باشد گفت: این آسیب اجتماعی متاثر از ناهنجاریهای مختلفی است و عوامل مختلفی موجب پیدایش آن می باشد.

ربیعی عنوان کرد: از جمله عوامل مخرب اعتیاد طرد اجتماعی، بیکاری، دوستان ناباب، محیط ناسالم ،فقر فرهنگی و تربیت نادرست است.

وی خاطر نشان کرد : بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از جمله سرقت، خودکشی و طلاق پیامد گرایش به اعتیاد و اثرات مخرب آن است.
انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسائل و مشکلات اجتماعی هزینه های زیادی را به جامعه تحمیل می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..