تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نامناسب راه های روستایی آق‌بلاغ‌سفلی خدابنده+تصاویر

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1396/03/22 شناسه خبر: 1126135

وضعیت بد معابر روستای آق‌بلاغ‌سفلی در شهرستان خدابنده باعث نارضایتی اهالی این روستا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،بحث راه و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهم ترین نیازهای روستاییان در هر جامعه ای است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه روستاها محسوب می شود، این مساله برای روستاییان، کشاورزان و دامداران که برای عرضه محصولات خود به بازار و مراکز فروش و همچنین عبور و مرور به روستاها و شهرهای اطراف از ضرورت بسیاری برخوردار است.

فراهم نبودن زیرساخت های توسعه تاثیرات مستقیم و غیرمستقیمی در عقب ماندگی روستاها دارد، توسعه آسفالت جاده های روستایی نقش مهمی در شکوفایی منطقه دارد.

نمونه این عقب ماندگی در روستای آق بلاغ سفلی شهرستان خدابنده دیده می شود،وضعیت کوچه‌ها و معابر این روستا بسیار نامناسب است و مشکلات فراوانی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

محمدی یکی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 گفت :  وضعیت راه های این روستا آنقدر خراب است که زمانی که پیاده در روستا قدم می زنی همه وجودت با گرد و خاک یکی می شود.

احمدی یکی دیگر از اهالی هم گفت : شمارا بخدا به مسئولان بگوئید به داد مردم برسند، فکری و اقدامی بکنند.

وی افزود: وضعیت راه های ارتباطی این روستانشینان با شهرها و روستا های اطراف بسیار نامناسب و تردد در این جاده ها بسیار خطرناک است.

از آنجا که توسعه راه های روستایی علاوه بر توسعه اقتصادی، رشد رفاه عمومی را هم شامل خواهد شد، لزوم اختصاص ردیف بودجه مشخص و تخصیص اعتبار کافی، لازم و ضروری به نظر می رسد و از آنجا که یکی از اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی است، به طور قطع اعتبار کافی و مجزا برای توسعه بخش روستایی کشور بخصوص این مناطق کمتر توسعه یافته در شهرستان خدابنده باید در نظر گرفته شود که این معضلات و مشکلات برطرف شود.

خبرنگار اشراق24 تصاویری را از این روستا  تهییه کرده است که خود گویای این مطلب است که معابر روستای آق بلاغ سفلی خدابنده وضعیت نامطلوبی دارند و نیاز به رسیدگی و بازسازی دارند.

روستای آق بلاغ سفلی در پنج کیلومتری شهر قیدار قرار دارد و جز بخش مرکزی شهرستان خدابنده محسوب می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نامناسب راه های روستایی آق‌بلاغ‌سفلی خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..